Here we go again ...




Det är dags att trycka på play igen, sommaren har gått och nu är terminen igång. Myggen verkar ha hamnat vilse i tillvaron och är helt plötsligt en enorm mängd och väldigt jobbiga.

Tittar just nu på Jenny, Gud och tystnaden på SVT 2 … vilken härlig människa! Tror att hon kommer att bli en viktig präst.
Funderar lite på alla hennes klasskamrater, det kommer nog att tänka om med tiden.

- Missade du programmet så finns det säkert på SVT play.

Har du förresten träffat Torkel Jörgensen någon gång. Klicka
här annars …

Katarina Tillberg är också fin … här 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Missade början, men håller med, vilken klok och härlig människa. Blir varm i hjärtat när jag hör och ser hennes tankar om livet, tro och att vara präst.

Tror du hennes klasskamrater kommer tänka om, jag ställer mig lite mer undrande till det.

2008-09-01 @ 11:48:57
Postat av: Lena

...glömde skriva att föra inlägget kom från mig, Lena.

2008-09-01 @ 11:50:17
Postat av: Fredrik

... kanske mer en from förhoppning än övertygelse när det gäller kursarna. Men att möte en sådan ärlig människa brukar sätta spår, förr eller senare.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback