Ny erfarenhet ...

...igår fick jag det tveksamma nöjet att lägga en ny upplevelse till erfarenhetskontot. Mitt i ett möte på eftermiddagen känner jag hur jag börjar svettas, blir varm och kall samtidigt. Måste rusa ut och väl på muggen får göra det som de flesta har provat. Kräkas!

Dåligt slut på en annars bra arbetsdag. Vet inte om det var någon skum lunch som ville ut eller om det var helt vanlig magsjuka. Piggare i dag men har en bit kvar till vasaloppsformen.

Illamående gjorde dock att jag missade att följa direktrapporteringen från gårdagens derby. Blev tydligen ingen större spänning. Skellefteå var bra och Löven dåliga, 7-0 säger väl allt och umelaget kan börja sommarträningen medan vi kämpar vidare ....

Just det känns riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Pär Hedlund

även jag fick lägga en mindre trevlig erfarenhet till handlingarna, i likhet med många i Holmenkollen så gick jag in i the wall. Skillnaden är att jag åkte Älgstråket (2,2 mil) och startade i ett rasande lågt tempo för att sedan avsluta ännu långsammare. Damerna och herrarna som jag passerade första milen gled sakta men säkert ifatt och förbi på den andra. Dessutom hade deras bestföredatum gått ut långt för mitt. När jag tillslut kom i mål med kramp i benen och skavsår så tänkte jag att det fattas ju bara 7,7 mil så är jag i Mora. Men jag skyller allt på materialet, med moderna skidor skulle jag säkert hålla dom där äldre damerna och herrarna efter mig.
från det ena till det andra så upplevde jag Björklövens fall på plats, jag kännde faktiskt endel empati (inte medlidande) med spelarna när dom av publikens jubel inte kunnde undgå att förstå vem som gjorde mål i Ängelholm. Pratade i paus med mr AIK, Pär Mikaelsson, han kännde inget större sug efter att vara med, tydligen sa ryggen ifrån redan förra säsongen, han hälsade förresten till dig. vi hörs
/mellan brodern

2006-03-12 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback