Goda grannar

image141

... i bloggvärlden. Jag vill göra reklam för två av mina goda grannar i bloggsfären. Läsvärda och konstruktiva bidrag till cyberrymden och informationsflödet.

I mitt förra inlägg avslöjade jag ett bristande minne i min TV-historia. Jag kunde inte komma på den geniala programserien
Mötet som SVT sände för inte allt för länge sedan.

Någon stund senare hade två av mina bloggvänner uppdaterat mig och hjälpt till att fylla ut minnesluckan.

Det var dels brorson#1 som har en smått otrolig blogg. Bland annat bjuder bjuder han på "dagens horoskop" varje dag. Dessa levnadstips och utsagor blandas upp med mer eller mindre djupa - alltid läsvärda - iaktagelser.

Ytterliggare och än mer preciserad hjälp bjöd Per W på. Han trattar ner och kommenterar stora och små nyheter på ett initierat, underhållande och stringent sätt. Hinner man inte läsa DN eller SVD en söndagmorgon kan man alltid  kolla in kyrkoordnaren så får man en överblick över som Brännpunkt eller DN debatt bjuder på samma morgon.


btw ...har du tänkt på att:
... för att komma framåt så måste något gå i cirklar.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Per Westberg

Vi är nästan grannar i verkligheten också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback