En hobby man kan ha ...

image47

...jag har länge hävdat att den bästa utbildningen jag har fått är genom att läsa dagstidningen. Jag tror det är sant eftersom jag aldrig har varit någon flitig elev på andra sätt. På den tiden fanns långt roligare saker att göra än att läsa läxor...

På DN.se finns en service som är roande och rätt bra för att hålla sig hyggligt ajour.

Klicka
här

Ska vi säga att alla läsare, klickar på länken, gör vad som förväntas och meddelar resultatet :) .... jag väntar med spänning. Själv missade jag frågan kring havets guld, annars gick det bra ...

Kommentarer
Postat av: Erik

Eländes hummrar!!! 6 av 7 för mig oxå.

2007-09-29 @ 14:13:21
Postat av: Nils

6 av 7 här också. Ser att de flesta går på samma nit. Måste dock säga att de andra frågorna löstes i princip utan betänketid så i egenskap av lärare skulle jag nog ge mig själv typ 6++ i betyg.

2007-09-29 @ 22:29:02
Postat av: Anonym

... själv tänker jag att i egenskap av lärare borde väl 7 av 7 vara minimum. Vi andra glada amatörer kan väl kosta på oss att missa hummrarna.
- Undrar vad Jan Björklund skulle säga?

2007-09-30 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback