I baksätet ...

... färden går genom ett gråmulet Stockholm. Destinationen är Resarö och jag är uppkopplad. Med möjlighet till ständig uppkoppling som följer med mitt nya 3g internet, kan jag kommunicera med övriga världen från baksätet

- Är det bra?

... behöver kanske inte värderas!

Hamnade i tunnel och helt plögtsligt bryts uppkopplingen, katastrof....



image52

Ska börja läsa en ny bok nu, Kristendom för ateister av Olle Carlsson
På bokens baksida kan vi läsa:
"I vår prestaionsinriktade kultur känner sig många otillräckliga och har låg självkänsla. Vi vågar inte tro att vi är älskade som de vi är [...] Jag tror inte på Gud. Men jag tror på något, så låter nog den vanligaste trosbekännelsen idag"

Jag tror boken kan vara bra, och jag tror han har mer att säga om självkänsla än Mia Törnblom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback