2 grader i natt

image49

 ...nu måste vi nog slå på värmen hemma. Jag drar mig i det längsta och tycker man ska spara på miljö och pengar men nu får jag nog snart ge mig, avvaktar dock ... det kan ju komma en ny högtrycksrygg med lite värme. Dumt att chansa ...:)

Det slog mig igår att jag är dålig på att komma hem.
Då borde man ha energi för att dra sitt strå till hemmastacken i form av matlagning, städning och annat engagemang men jag är bara så trött ...
Det blir dubbelfel på något sätt. Efter att ha varit borta tre dagar ligger man ju liksom lite back när det gäller famijärt ansvarstagande, då borde man inte lägga sig och vila och fortsätta med sitt o-ansvar ...
- Här finns något att jobba med ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback