Mänskligt ... och på riktigt!

image64

På mitt förra jobb finns en verksamhet som är något utöver det vanliga. En verksamhet som går rakt genom alla blockeringar, hämningar, förutfattade meningar och annat som ofta ställer till det.  På något sätt lämnar jag skalan av värderingar och sortering och bara är. Jag brukar kalla det är det är på riktigt.

Ikväll syns delar av verksamheten på
TV.

Det måste ses. Mina förväntningar är höga ... riktiga människor tar plats i rutan på bästa sändningstid, iofs på kunskapskanalen, men kul ändå.

Missar du programmet ikväll så kan du gå in på mediacenters hemsida. Jag lovar att du mår bra av en kvarts surfande på den sidan. Se någon film, lyssna på en låt eller läs en dikt.

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback