Hur tolkar vi detta?

image74


Svenska kyrkan har en ny webbplats och en bra funktion är att man kan söka svar på viktiga och intressanta frågor på sidan.
När man gör det, t.ex söker på sorg så får man förhoppningsvis några hjälpsamma träffar.

En annan funktion som följer med detta är att man ser vilka sökord som är mest populära ... Och nu blir det roligt, sorgligt, intressant eller hur man nu vill beteckna det.

Det mest sökta ordet på www.svenskakyrkan.se är utträde.

- Verkar inte bra om man frågar mig ...

Hur ska vi tolka det?
- Är det bara människor som går med dessa tankar som besöker sidan?
- Har humanisterna en direktlänk till detta sökord?
- Är det väldigt få personer som gör en sökning så i verkligheten handlar det bara om två personer

Vilken är din tolkning?

Kommentarer
Postat av: Hugo

Jag tror på en trevlig kombo av alla föreslagna alternativ!

2007-11-21 @ 16:24:05
Postat av: Per Westberg

Det är ju otroligt. jag har läst denna blogg många gånger och aldrig tänkt på att det var din blogg.

Detta inlägg berörde jag i ett samtal med kyrkokansliet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback