P1 och det kvardröjande

image77

Jag brukar ju vurma för public service. När nytt år inträder går min önskan i uppfyllelse om höjd avgift. Det svider lite men kvalitet kostar och tv-licensen är förhållandevis billig. Jag hörde någon Munkhammar igår som förfasade sig över att han betalade för satsningen om August Strindber som SVT gjort. Han ville inte göra det ... nähä ock. Jag förstod faktiskt inte vad han menade. Allt är självklart inte bra och det som faller i min smak men uppdraget och leveransen tycker jag är högkvalitativ.

Nu på morgonen har jag lyssnat på P1.

"-Utan smärta inget liv", var den relik som dröjer sig kvar hos mig.

- Vad dröjer sig kvar efter en stund framför TV3 eller Kanal 5?

 


Kommentarer
Postat av: Big Brother

Upptäckte precis att vi nog skickat nyårshälsningen till den trasiga mobilen så här kommer den i efterskott.Såg förresten August Strindberg-satsningen.Fantastiskt bra och intressant. fick för första gången i livet lust att läsa Röda Rummet. God fortsättning!

2008-01-01 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback