nu är det dags igen ...

President Bartlet styr vidare i USA ...

SVT sänder den sista och sjunde omgången av Vita huset med start ikväll.
Fredagar 22.30 i SVT2 blir den nya högtidsstunden för president Bartletts (Martin Sheen) anhängare!

Tiden som president lider mot sitt slut och andra kandidater kämpar om tronen ... i helgen får vi också veta om tiden för sveriges "president" är slut ... vet inte riktigt vad jag hoppas ännu men har bestämt mig för att kanske ha slips på söndag. Valdagen är stor och viktig och kanske är markering med slips på sin plats.

Har aldrig slips frivilligt annars ...



Kommentarer
Postat av: Pär Hedlund

har aldrig fastnat för vitahuset, riksdagsvalet visst är det viktigt och det blev ju så att president Göran fick abdikera, så nu kan han bo på sitt gods med sin rika hustru och slippa en hög fastighetsskatt, jag undrar om inte han faktiskt röstade blått, man är ju sig själv närmast. men nu till den viktigaste frågan, ikväll händer det, elitseriehochey i Skellefteå, jag tror på seger, Boork's Brynäs brukar vara slow-starters. Hur går det för Björklöven förresten, när börjar deras seriespel, du kan väl fråga din vän R.

Pär

2006-09-18 @ 08:39:58
Postat av: Roger W

Bartlet, Bartlet, ja jag hör följt serien ganska slaviskt sen jag - mitt i första säsongen upptäckte West Wing. Inte samma stuns i dialogerna sen Aaron Sorkin slutade skriva den ? emn det har liksom tagit sig igen efter en svacka under 5:e säsongen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback