Fick just ...

... en ordentlig matchgenomgång av bror från gårdagens succé.
3-1 mot Luleå.
- Tror att Bengt-Åke snart åker upp till ladan för att titta söka nya förmågor till Tre kronor ;)


På måndag är jag på plats med vännen E för att se Elfsborg kämpa för det allsvenska guldet. Jag gör det som en sympatiåtgärd med honom då övriga EIF-anhängare i hans närhet sviker ;) Har förstått att Storvreta-maffian ska ha hemmakväll ist.
- Förövrigt hoppas jag verkligen att Elfsborg klarar det ...


Har en annan kompis som hejar på Björklöven. Han har redan biljett till match på hovet i november. Lite imponerande tycker jag ... det kan ju bli slutsålt. *not*
- Själv väntar jag nog med biljettköpet men när det är dags är jag nog på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback