Insikten ...

... att jag har allt mindre tid och möjlighet att blogga grämer mig. Jag inser ju att frekvensen av inlägg hör ihop med intresset för bloggen. Å andra sidan har jag nog aldrig tänkt mig att min blogg ska bli startsida för hela nationen.

Hur som helst så fortsätter jag att komma med inlägg med blandad frekvens. Ibland något klokt ibland bara strunt.

Lite nytt sen sist:
- Ny tränare i AIK - Guldtränaren från Färjestad. Känns mycket bra, han verkar vara årets hockeyfynd på ledarsidan.
- Jag har fått nytt kontor med viss utsikt mot medborgarplatsen. Med mycket fantasi och god vilja finns en viss känsla av Rom när man tittar ut över piazzan. Dessutom har jag full utsikt över Sofia kyrka och Moskén. Har haft det sämre.
- Fick föresten höra häromdagen att Trollbäcken, där vi bor, påminner om Nya Zeeland. Det känns stort ...
- Körsbärsträdet blommar på baksidan av vår tomt, häggen är några dagar bort och likaså äppelträden. Det lutar åt rätt håll just nu ...
- Har dessutom höj och säkbart kontorsbord, lyx!

Summan av alla små goda ting är just nu i rätt fas ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback