All djävulskap ...

... börjar med jämförelse, säger KG Hammar i dagens DN. Som vanligt är han aldelse lysande och lämnar mig inte oberörd. Får tanken att gå ett varv till och insikterna fördjupas.

Läs artikeln
här

På tal om Hammar. I helgen läste jag en krönika i mor och fars lokaltidning, Norra Västerbotten. Det var Olle Lundqvist som skrev intressant och bra. Tyvärr hittar jag ingen länk på www.norran.se.


Därför utlyser jag härmed bloggens första tävling. Den som hittar länken och lägger in den som kommentar vinner ett fint pris.


Första pris: biljett till Skellefteå AIK när vi, på borta plan, möter något stockolmslag i elitserien. Det kräver alltså att vi klarar kvalserien men det hoppas vi ju alla.

Kom igen nu tävlar vi ...


Kommentarer
Postat av: Nils H

Skulle gärna läsa den där artikeln om/av Hammar men lyckas inte få länken att leda mig dit.

Storebror

2006-03-29 @ 20:38:46
Postat av: Pär Hedlund

Samma gäller mig.

Mellanbror

2006-03-30 @ 10:18:07
Postat av: Fredrik

- Om du menar DN-artikeln så finns den här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=678&a=532419

Norranartikeln hittar jag inte men sök gärna. Första priset är ju fint...

2006-03-30 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback