fått kritik ...

... av min trognaste läsare att jag har för dålig frekvens på bolggen. Skyllde på mycket att göra men lovade också att öka takten.

Höstmörkret är påtagligt just nu. Köpte golv till gäststugan och upptäckte när jag skulle köra hem att solens nedgång var ett faktum. En lampa fungerade på släpet och det var blinkersen som inte blinkade utan bara lyste. Fattade ett snabbt beslut att chansa och åka hem trots allt. Kände inte till något alternativ ...

Saker jag skulle vilja kunna men inte kan:

  • laga bilar - en sådan kunskap skulle öka årsinkomsten åtskilligt ...
  • kunna el, för hemmet, bilen och släpen - en källa till säkrare liv ...
  • klara mig på fem timmars nattsömn - tänk vad mycket man skulle hinna ...


Kommentarer
Postat av: den trognaste läsaren

SAKERNA DU SKULLE VILJA KUNNA, DOM KUNSKAPERNA BOR JAG GRANNE MED SÅ JAG BEHÖVER INTE. DU FLYTTADE HELT ENKELT FÖR LÅNGT BORT, MEN JUST NU VET JAG HUR DU HAR DET FÖR UTAN HÄLSENA ÄR HAN GANSKA HJÄLPLÖS. MEN TROTS HANS TILLFÄLLIGA HANDIKAPP SÅ HAR HAN SNART TAGIT UPP POTATISEN.
PLOCKDE BÄR MED HÄLSENANS BJÖRNRÄDDA MAKA, HON VILLE HA SÄLLSKAP I SKOGEN, MAN UNDRAR JU VARFÖR NÄR MAN BARA SER RUMPAN FÖRVINNA BORT I HORISONTEN INNAN MAN HUNNIT TA FRAM PLOCKAREN.
HAR HAFT EN BOLLDAG IDAG, FÖRST FLICKAN D.Y SEDAN SUNNANÅ-JITEX OCH TILLSIST LET-SWE, MIKAEL N MATCHENS LIRARE!

2006-09-02 @ 22:19:41
Postat av: Fredrik H

mmm ... vet ju att du har kunskapen inom tre-stegs avstånd om man har Christians O spänst ... själv får jag vackert betala dyra hantverkare ;(

2006-09-04 @ 11:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback