förhoppningsvis ...

... stänger vi butiken ikväll. Jag hoppas jag slipper blogga om kvalserieångesten något mer. Just nu slipper jag dock inte. Vi har chansen att ta steget upp om ett par timmar. Då kan 16 års väntan vara över.
Jag vet att en del tycker jag bloggar för mycket om kvalserien man faktum är ju att bloggen har lovat innhålla tankar om omvärlden så som jag ser den och just nu ligger kvaldimman tät vid min utsiktspunkt och då är det inte lätt att se något annat. Förhoppingsvis lättar det imorgon, dimman drar iväg, sikten blir klar och jag kan se fler perspektiv av omvärlden ...
Kan inte helt garantera att hockeyn lämnar mitt perspektiv men det kanske kan spädas ut i alla fall ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback